Algemene Ledenvergadering: 10 maart 2016

Beste leden,

Donderdag 10 maart a.s. wordt de jaarlijkse algemene ledenvergadering gehouden, aansluitend aan de speelavond.

Jullie zijn van harte uitgenodigd. Het officiële gedeelte zal een half uur tot drie kwartier in beslag nemen.

Dit jaar is de voorzitter van het bestuur Jan Verdonschot aftredend. Jan heeft aangegeven dat als er een gegadigde was die het voorzitterschap wil overnemen, hij dit geen enkel probleem vind. Er heeft zich een kandidaat aangemeld in de vorm van Maikel Piepers om het stokje van Jan over te nemen. Jan is al sinds 14-12-1989 voorzitter van de vereniging. Al ruim 26 jaar dus! We zullen hier zeker bij stil staan tijdens de vergadering.

Bij geen tegenkandidaten zal Maikel dan ook als nieuwe voorzitter beëdigd gaan worden. Indien er leden zijn die ook graag deze functie willen vervullen, hierbij het verzoek zich te melden bij Jan Verdonschot en/of ondergetekende.

Voor de kascontrole dit jaar zijn John Goessens en Benoit Charpentier aangesteld. Jullie kunnen je melden bij Evert van den Ham voor het maken van een afspraak om de kascontrole uit te voeren. Patrick van Tilborg staat als reserve voor de kascontrole aangesteld.

Een agenda voor de algemene ledenvergadering volgt binnenkort.

Hopende iedereen hiermee voldoende te hebben ingelicht en ook hopende op een grote opkomst!

Met vriendelijke groeten,

Ruud Amendt